Klachtenregeling Secu Drive Training B.V.
Secu Drive Training B.V. doet er, als team van medewerkers en trainers alles aan om de kwaliteit van onze diensten en/of trainingen te waarborgen. Toch zou het mogelijk kunnen zijn dat u niet tevreden bent over (een onderdeel) van onze diensten/trainingen. Mocht dit het geval zijn dan stellen wij uw mening over ons of de training bijzonder op prijs.
Een tevreden klant is immers iets wat voor ons van het grootste belang is!
Hoe dient u een klacht in?
In artikel 10 van onze algemene leveringsvoorwaarden is een klachten regeling opgenomen. In deze klachtenregeling is opgenomen dat een klacht tijdens een training binnen 48 uur gemeld moet worden. Als de training is afgerond kunt u tot 14 dagen na afronding van de training een klacht indienen.
Om uw klacht zo goed mogelijk te behandelen vragen wij u de klacht per post te sturen naar:
Secu Drive Training B.V.
T.a.v. de directie
De Dieze 34 b
8253 PS Dronten
Nadat wij uw klacht hebben ontvangen zullen wij de ontvangst van de klacht binnen 48 uur aan u bevestigen. Na ontvangst van de klacht zal deze direct in behandeling worden genomen.
De procedure die hierin wordt gevolgd is om bij alle betrokkenen waar de klacht betrekking op heeft informatie te verzamelen. Nadat dit is afgerond nemen wij contact met u op om de klacht toe te lichten. Nadat we alle informatie hebben verzameld zullen wij de klacht beoordelen en hier een uitspraak over doen. De uitspraak over de klacht zal schriftelijk binnen 10 dagen aan u worden meegedeeld.
Voor de klachtenregeling in onze leveringsvoorwaarden klik hier

Adres en Routebeschrijving Secu Drive Training:
De Dieze 34 b
8253 PS Dronten
Telefoon +31 854019898